Nytt år..nya möjligheter.

Snart är det 2012. Tiden går så fort. Jag hinner inte med. Nästa år
fyller jag 29. Va?? Jag känner mig inte som 29. Men det är väl bara
att inse fakta. :(

Jul har passerat. Det gick oxå fort. Hade sett fram mot att få komma
hem till mamma och pappa och fira jul. Träffa släkten och några vänner.
Och det var hur bra som helst och massa mys. Meen..varför går det alltid
så fort? Kändes som jag knappt hann njuta. Fick massa fint i julklapp iaf.
Presentkort. Pengar. Onepiece. Ljuslyktor. Almenacka. Godis. Finaste
Rörstrand muggarna (carisma). Med mera med mera..

Av min fina sambo fick jag stoooort ljusfat, chokladfontän (jejj!!) och så fick
jag en ask med ett brev till. Fick inte öppna asken utan bara läsa brevet på
julafton hemma i dalarna. Där hade han skrivit så fint så släkten fick tårar i
ögonen och jag med så klart. :) Fick ju inte öppna asken men förstod att den
innehöll pengar och att jag ska boka tid för tatuering NU!! Om inte jag bokar tid
tillfaller pengarna min käre sambo..haha! Så nu har jag press på mig.

För pengarna som vi fick i julklapp så har vi köpt en systemkamera. Nu jäklar
ska här tas bilder. Jag som inte är så teknisk ska bara lära mig hur den fungerar
först. Men den verkar ganska enkel. Ska bli så kul!!!

Vi fick även presentkort på Ikea. Nytt vardagsrumsbord har köpts. Nu är glasbordet
borta och jag behöver inte ha dammpanik varje dag. Blev jätte fint med nya bordet!

Jag jobbar heeela helgen nu + måndag. Så det blir att fira nyår inlåst. Eller de
släpper väl ut mig vid sex iaf. Sen ska vi hem till M, T och lille B. Blir lugnt och
städat. Mat och umgänge bara. Gott Nytt År till er alla!

Kommer lägga upp bilder från jul m.m om några dagar. Orkar inte just nu.

Nu ska jag sova. Work work work imorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback