Torsdag

Kommit hem från London. Vi hade det så himla bra. Fyra dagar
med massa skoj och shopping och barer och god mat. EXCUSE ME!!!
Och en trevlig guide i form av en kusin. :) Ska lägga upp bilder nån
dag när jag har mer ork.

Jag är inne i en period nu där jag jobbar satan. Blää. Denna vecka
är det ons-sön. Sen ledig en dag. Sen jobb tis-fre. Ledig helg. Sen
en sexdagars vecka. Fy faaaan!! Jag vill inte.

Håller på att lägga schema för jul. Jag vill verkligen vara ledig. Jag
kan jobba nyår och alla andra dagar. Bara jag får vara ledig över
julen. Den är helig för mig. Men jag tror det är många andra som
oxå vill vara lediga. Så är väl bara att gå åt sidan. Men hoppas kan
jag ju göra. Om jag måste jobba jul så tänker jag lägga så jag jobbar
både jul och nyår och sen vara ledig en massa i mellandagarna. Så det
så!!!

Imorn är det iallafall firning av 2års dag..:) Älskar dig C. Hur skulle jag
klara mig utan dig min menudo? :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback