bilder.

       

     

       

Vi var i Sthlm och kollade julmarknaden på Skansen. Ruggigt väder men väldigt fint ändå.
Sen fastna vi i Gamla stan då det var poliser och demonstranter överallt. Men vi kunde iaf
strosa i lugn och ro. Åt god mat. Kollade en julmarknad till. Och sambon min var i himlen
när vi gick in i en affär med TinTin saker. Och JAG föreslog att vi skulle köpa en affisch som
vi sedan skulle rama in. Jag gick in på första plats! :)

     

       

Det blev lite julstök i år oxå. Gjorde vit och mörk rischoklad, och även en hög med nötter i.
Sen blev det köttbullar på mormors vis och de blev jätte goda!! Och sen var jag tvungen att
prova saffrans cup cakes med frosting på. De blev oxå mycket goda. Så i år kunde jag bjuda
på lite gott till julfirandet..bakning är nog min grej. :)

En liten bilduppdatering. Kommer mera från jul. En annan dag dock.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback